Ingyen tudás

ID-100144773A marketing alapjai minden szakmában ugyanazok, mint ahogy koronként is csak az eszközök változnak, az alapelvek változatlanok. A jó marketing elsődlegesen mindig a vevő igényeit helyezi előtérbe, a célcsoport sajátosságait veszi figyelembe. Ennek jelentőségét ne becsüljük alá!

Részt vettem egyszer egy vezetői tréningen, melynek látogatói különböző területről érkeztek. Szünetekben ismerkedtünk, meséltünk magunkról, szakmánkról, saját üzletünkről. Ebéd alatt egy teljesen más iparágban tevékenykedő, szimpatikus cégvezetővel beszélgettem, melynek során elmeséltem egy konkrét értékesítéssel kapcsolatos, egészségügyben megtörtént esetet, melyet nem a legjobb módon sikerült kezelnünk. Az egyébként kiváló értékesítési vénával megáldott manager egymás után adta az egyébként máshol működőképes ötleteket, amiket én reálisan nem tudtam elfogadni. A harmadik visszautasított ötlet után arra a megállapításra jutottunk, hogy ami az egyik "iparágban" határozottan jól működik, azt nem lehet feltétlenül adaptálni egy másik területre, mert a sajátosságokat nem hagyhatjuk figyelmen kívül.

Saját tapasztalatom alapján összegyűjtöttem, mire kell figyelnie egy magyar "piacon" tevékenykedő egészségügyi vállalkozónak, vállalkozásnak!

Kérd te is INGYENES anyagunkat "5 sajátosság a magyar egészség-marketingben" címmel! Töltsd ki az űrlapot és küldd el most!

Név: *
Email: *

 

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük